maandag 28 januari 2013

Rondje Klarendal


he, een visje gelopen :-)
Na de zware training van zaterdag krijg ik het verbod van M.om vandaag meer dan een hersteltraining te lopen. 5 km vindt ze meer dan genoeg. Ik ga voor 10 maar besluit verstandig te zijn. Het worden er uiteindelijk 6,7 km in 10,5 km per uur. Genoeg om wat gedaan te hebben en genoeg om enige energie-reserve op te bouwen voor de Midwinter van komende zondag in Apeldoorn.

En het mooie is, toen ik voor de loop naar buiten stapte had ik er echt zin in. Gewoon een stukkie rennen, op mijn gemak en ff naar buiten. Kijk dat is de spirit!

Wat betreft de phpd-tjes. Een spiertje in de rechtervoet zeurt maar dat loop ik er snel en efficiƫnt uit. De achilles links blijft een leiperd die ik met minimaal twee keer per dag strekken op de trap te lijf ga. Het lichaam moet heel blijven zeker als het na de periodiseer-week na Apeldoorn de dertigers en vijfendertiger voor de kiezen krijgt.......

Geen opmerkingen: