dinsdag 7 augustus 2012

Fietsen en voorzichtig weer lopen

Wandelen langs de Ijssellinie

fietsen naar Dalfsen

van Deventer naar O
Vrijdag loopt M. een fantastisch PR - zie het stukje hieronder. Ik heb het live mogen aanschouwen door op de fiets naar Dalfsen te rijden om haar aan te moedigen. De rest natuurlijk ook. Dat is pakweg 80 km.

Tijdens de halve in Dalfsen sta ik op km 15. Is weer eens wat anders dan hem zelf lopen. Ik applaudiseer voor iedereen, dat wordt gewaardeerd. Na de finish lopen nog een aantal mensen naar mij toe om me daarvoor te bedanken. Dat is grappig, zo veel betekent het blijkbaar.

Amazone C. heeft het erg zwaar. Ik besluit om met haar mee te fietsen van 16 km tot het eind. Ze is misselijk maar zet door en finisht in een knappe 1.45. Helaas mis ik daardoor de finish van M. die ik ook even kwijtraak. Pas als ze fris gedouched is kan ik haar feliciteren.

herstelloop 9 km
Op maandag wandelen M. en ik van Deventer naar Olst. Pakken we een stukje Ijssellinie mee. Koude oorlogbunkers en luchtafweergeschut. Wist niet eens dat het bestond. De russen wisten dat overigens wel.

En dan, tja loophonger. Vandaag loop ik voorzichtig negen kilometer. De achilles houdt zich koest. Ben ik heel blij mee, het herstel heeft ingezet.

Geen opmerkingen: