vrijdag 27 juli 2012

Niet stilzitten

45 km naar Doesburg en over Posbank terug

klimmetje lopend naar Ciko
Stilzitten is er niet bij. De looptraining is deels omgezet in een fietstraining om de achilles tot rust te brengen. Dinsdagavond leidt het tot een kalme klim lopend naar Ciko. Dat gaat naar behoren. Er zit schot in.

Woensdagavond is er een marathon-fietstocht (42 km) heen en weer naar Nijmegen voor een bbq, dat dan wel weer. De calorieën eten we er halverwege weer aan, om het zo maar uit te drukken.

Donderdag is een factor drie training. M. loopt een duurloopje van 15 km, ik stap voor 45 km op de fiets en kom in Doesburg terecht waarna ik via de mooie Posbank terugfiets. Conditioneel is het allemaal zeer goed te doen. En de achilles houdt zich koest.

Is al met al toch ruim 90 km in twee dagen, voor iemand die tot voor kort niet echt veel fietste. Zaterdag, morgen,  gaat de Berlijngroep voor een 30 km duurloop. Voor mij betekent dat 90 km in een zelfopgelegde factor 3-training. Ik heb er wel zin in. Zondag ga ik proberen rustig in het bos te lopen. Gewoon weer eens 10 km in de benen krijgen.......

Geen opmerkingen: